onsdag den 12. juni 2013

Hej igen!

Hold da op hvor er det lang tid siden at jeg har blogget. Havde slet ikke opdaget at det næsten er 2 måneder siden at jeg har blogget - lidt vildt. 
Ville lige sige hej, og lade jeg vide at jeg stadig lever. haha

Vil lige dele den her trailer med jer, da denne dokumentar har fået helt vildt meget opmærksomhed efter den vandt en Oscar. Kendte slet ikke til den, før en fra mit arbejde fortalte mig om hele historien, om ham her Sixto Rodriguez, som åbenbart var en meget talentfuld musiker, der blev spået for mange år siden, at han ville blive større end Bob Dylan og Elvis, men han brød aldrig igennem, troede han. For så viser det sig at han har haft den største fanskare i Sydafrika, men at de har troet at han var død. Men så finder han ud af det - eller sådan noget. Nå men i hvert fald er det det som denne film handler om, og Rodriquez kommer til Danmark og giver koncert i Søndermarken 2-3. august.

Men jeg vil helt vildt gerne se "Searching for Sugar Man", som er navnet på dokumentaren, her er der lige et smugkig.

Nå, nu vil jeg hoppe tilbage til at læse op til Old eksamen på fredag. FUCK

Ingen kommentarer: