søndag den 4. november 2012

Instagram




De seneste uger / måneder har jeg : hygget med Cath / set alt for meget Mad Men / talt ned til La Santa 5 DAGE / hygget med Sally og Nynne efter en café aften, med lidt for meget tequila!
/ spist lækker skyr med mandler og granatæble / hørt Don't Judge Me med Chris Brown på repeat og ærget mig over at jeg er væk når han spiller i forum..

Så har jeg : spist spøgelses flødeboller på arbejdet / set på min dejlige bror sove og savnet ham (han er i indien i 2 måneder) / været på Kassen med nogle af pigerne, bestilte 2 kasser
med 16 long island iceteas i hver kasse (hårdt at overleve en tur på louisiana med klassen dagen efter) / hygget med Mille og Jonathan / kedet mig til morgensamling på skolen
/ drukket kaffe i et frimodul med pigerne på Mojo.. 

Og så har jeg her den seneste uges tid / to ugers tid : været på Gefärlich med Kat, Ida og Nynne - verden bedste drink / glædet mig endnu mere til at kommme ned i varmen
/ hygget med Nynne og Sal igen (samme aften) / haft det sjovt med pigerne inden fest på skolen..

Og så igår : søde ida og nynne til noget klasse hygge og bagefter mig og Em, meget fulde, på Simons.

husk at follow mig : @carolinenordholt

Ingen kommentarer: