tirsdag den 9. oktober 2012

opgave skrivning og hår

Er i fuld gang med at skrive opgave. Sidder lige nu på Paludan og skriver på en engelsk aflevering som er for til imorgen. Så har jeg to fysikrapporter til på torsdag, en præsentation til på fredag, en 12-siders dansk opgave til efter efterårsferien, og et AT-forløb vi skal have færdigt og præsentere på torsdag. Så jeg er en smule stresset. Anyways, undskyld for den manglende blogging her på det seneste, det er simpelthen for dårligt. Men lige nu står jeg som sagt i den situation at jeg mangler stikket til at overføre mine billeder. Og jeg gider ikke sådan nogle helt ligegyldige og uinteressante indlæg.

Har i forresten hørt det der om ham østrigeren der springer ud fra 36 km højde - lige nu? Man kan se det live, men jeg kan ikke komme igennem fordi der er så mange inde på side. Jeg tror vidst nok at det er blevet udsat et par timer pga vejret. Men det er ret vildt.

Nå men nu har i slet ikke fået set mit hår endnu, andet end jer der følger mig på instagram (carolinenordholt) - men her får i lige et par photobooth billeder fra lige efter jeg blev klippet. Håret er ikke helt ligeså lyst som på billedet, desværre. Men jeg skal til spanien her et par uger efter efterårsferien, så jeg venter lige med at se hvor meget solen lysner, og ellers får jeg farvet det lysere.

Ingen kommentarer: