mandag den 22. oktober 2012

klar til la santa





Som nævnt tidligere skal jeg snart til La Santa med hele min årgang. Vi har syv dage på La Santa og et par dage på ski til vinter, i stedet for idræt i hele 2g.
Jeg glæder mig så utrolig meget til La Santa, og er efterhånden begyndt på nedtælling (18 DAGE!!) og på at lave pakke liste. Er en freak når det kommer til pakning. hehe.
Jeg tror det bliver hårdt, træning fra 8-morgen til 10-aften. Men det skal nok gå. Har btw også fødselsdag dernede, håber det bliver hyggeligt.

Anyways, indkøb jeg ville ønske jeg havde råd til at gøre, så jeg er 100% klar til det. Skal have noget sportstøj, og tror min far sponsorerer det meste, men stella mccartney for 
adidas kommer slet ikke på tale. desværre, men også 
rimeligt forstående og på en måde også unødvendigt.
Nike Roshe Run, får jeg efter La Santa, da en jeg 
kender tager dem med hjem fra USA til mig. Yay

Ingen kommentarer: