onsdag den 3. oktober 2012

It's like an addiction

Her på det seneste i blogland har der været overdrevet mange indlæg på forskellige blogs om serier. Så jeg tænkte at jeg ville følge med strømmen, 
nu når jeg ikke kan finde mit kamera stik. Det er derfor der hverken har været nye billeder af mit (korte) hår og nogle outfitposts.
Tilbage til serier. Jeg er en sucker for dårlige (læs: fantastiske) amerikanske serier. Jeg har set utrolig mange forskellige serier, fordi jeg synes
 det er så dejligt at sætte sig efter en lang skoledag med en kop kaffe og en hulens masse afsnit af forskellige serier og så bare slappe af. 
Og nu er vi lige i perioden hvor de nye sæsoner starter eller lige er startet, så nu får i lov til at se de serier jeg elsker at se..




Jeg synes personligt at de har trukket den lidt for langt ud, men jeg nyder stadig at se den. Sjette og sidste sæson starter d. 8. oktober 
og kan ses på nettet fra d. 9. oktober. Glæder mig til endnu mere drama, fed musik, lækkert tøj og massere af New York.




Jeg har faktisk aldrig rigtig set det gamle beverly hills 90210, andet end nogle enkle afsnit når jeg lige stødte på dem på tv2. Men jeg elsker 
det nye! Kan ikke helt beskrive hvorfor, men kan ikke vente til d. 5 sæson starter d. 8 oktober og kommer på internettet ligesom gossip girl d. 9

 

Hart of Dixie er en forholdsvis ny amerikansk serie med Rachel Bilson. Den handler om Zoey (Bilson) som er nyuddannet læge, som flytter
fra new york til Alabama, fordi hun finder ud af at hendes far, ikke er hendes biologiske far, men at hendes biologiske far har efterladt et 
"practice"- klinik-tingting til hende, efter han døde. Det er en rigtig feel-good serie, men jeg elsker den. 2.sæson starter idag, og kan ses
på nettet fra imorgen af. yay

 

Selvom Mad Men efterhånden har været fremme i danmark i nogle år, og er blevet overdrevet hypet i modeindustrien verden over, er det 
først her for nogle måneder siden jeg startede på den. Skal til at gå i gang med 2. sæson, men hvis jeg ikke tager meget fejl, er det den 
5. sæson, som starter her snart. Jeg nyder virkelig at se den fordi der er tænkt så meget på detaljerne. 
Elsker også at sidde og kigge på tøjet og make-up'en, som også er en meget stor del af serien. 

 

Grey's Anatomy er lige startet på deres 9. sæson, hvilket jeg måske synes er at trække den lidt for langt, men på den anden side vil jeg
heller ikke have det skal stoppe. I love that show. hehe. Den nye sæson startede i torsdag, og kunne ses på nettet fredag.

 

Glee er en serie der i Danmark er undervuderet, efter min mening. Men det er også først de sidste par sæsoner som var populære i USA. 
Jeg tror at folk skal vende sig til den slags serier. Men jeg kan rigtig godt lide blandingen af de rigtig gode cover numre, med lækre 
stemmer der synger og den måde at serien ikke er taget helt så seriøst som fx. Grey's. Jeg tror at sæson 4 bliver rigtig god. Fjerde afsnit
kommer på nettet fredag, og jeg kan ikke vente med at se hvad der sker. weeehee

Ingen kommentarer: