tirsdag den 18. september 2012

People Help The People



Sad lige og så Burberry Prorsum ss13 Showet fra igår til London Fashion Week. Ved ikke hvor overdrevet begejstret jeg var for selve kollektionen, men på den anden side er jeg nok ikke
lige i den målgruppe de prøver på at ramme (eller?). Anyways, denne sang lagde jeg mærke til. Noget af det jeg elsker allermest ved at kigge på shows, udover moden (har faktisk aldrig
været til et, men i ved, på internettet) er at høre musikken, synes næsten altid at det er god musik de vælger, og som skaber en god stemning som "passer" til tøjet. Specielt Isabel Marant.
Anyways, har godt hørt Birdy før, men ikke rigtig denne her sang. Men jeg elsker den nu. Og tænk at hun kun er 16. wtf? Har også hørt hendes Skinny Love cover, men der må jeg ærligt
indrømme, at jeg sku bedre kan lide Bon Iver's :-)

Ingen kommentarer: