onsdag den 8. august 2012

#rightnow

Hold da op hvor er jeg god til at få blogget her på det seneste. Ej jeg har faktisk gjort mig nogle forskellige tanker om min blog (intet stort) - og så er jeg i gang med at forberede et indlæg, som indtil videre har taget ret lang tid og lave. Anyways, har bare ligget i sengen hele dagen.. var sammen med to veninder i går aftes, helt stille og roligt, og vi havde bare så meget at catch'e op på, så lige pludselig blev kl 4, hvilket resulterede i at jeg altså kom lidt for sent i seng, og stod meget sent op. Imorgen skal jeg på arbejde og derefter til "det der CIFF"-noget i bellacentret. Er ikke helt 100 p på at jeg ved hvad det er, det er derfor jeg skrev det sådan, men jeg har fået to adgangs kort der til, så jeg skal derind de dage jeg kan, her under modeugen. Skal selvfølgelig nok blogge om det. Skal desværre ikke se nogle shows. Men det går nok. hihi. Elsker at følge forskellige bloggere under modeugen. jaaa. 

Ingen kommentarer: