lørdag den 11. august 2012

I blame it on the model broad with the hollywood smile

t-shirt mag's magasin / cardigan monki / bukser zara / taske balenciaga / sko converse

Dette billede er taget i torsdags, da mig og min veninde var ude i bellacenteret. Mit arbejde trak ud, så vi var der kun 15 minutters tid - og det var ærlig talt ikke så spændende - modeshowet var gået igang, og vi kunne ikke rigtig se podiet, så vi smuttede igen. Derefter tog vi hjem til en af vores venner, chillede lidt og så tog jeg med ud i min brors øvelokale, hvor vi drak nogle øl og hyggede. Jeg var derfor rimelig smadret igår, og lavede ikke andet end at se "fashion-tv" på DRK! Elsker det. 

Anyways, var så derfor derude idag med en anden veninde. Og vi nåede ikke til modeshowet (igen), men gik rundt og kiggede på tøj og smykker. 
Blev helt hooked på et smykkemærke - men det skal jeg nok fortælle mere om i et andet indlæg.. 

Kan i forresten se at jeg har lavet lidt om i layoutet? Har endelig fundet ud af at gøre billedet større, uden at det bliver sløret. 
Og så har jeg også fået instagram app-ting i bunden af min blog. Jeg hedder @carolinenordholt på instagram :-)

Ingen kommentarer: