onsdag den 18. juli 2012

en af de dage

Dette indlæg virker måske lidt random, men jeg har bare haft en af de dage som jeg bare har haft lyst til at fortælle om. Er lige kommet hjem fra en så hyggelig aften/nat.  nå men anyways. Min dag startede med at jeg spiste lækker morgenmad med en af mine veninder, fra min klasse, som havde sovet hos mig. Vi stenede rigtigt, så en masse sex and the city og bare hyggede. Efter hun gik ved to-tiden, kom en af mine veninder fra min folkeskole klasse hjem til mig. Det var rigtig lang tid siden at jeg havde set hende, så vi havde en masse vi skulle "catche" op på.. Vejret var sådan så man ikke helt kunne finde ud af om det var godt vejr, eller dårligt vejr. Sådan rigtig, det blæser, solen skinner lidt, men det er fucking koldt i skyggen-agtigt. Så vi besluttede os for bare at slappe af indenfor, se lidt fjernsyn, høre noget musik, spise lidt mad og bare snakke en masse.. Efter jeg havde været sammen med hende i nogle timer, tog jeg ud og mødtes med 2 veninder fra min klasse. Den ene er godt nok stoppet, og har rigtig travlt, så jeg havde ikke set hende i lang tid. Vi startede med at tage en kop kaffe på sommersko, hvor vi bare sad og snakkede og grinte.. Da sommersko så lukkede kl 24, vidste vi ikke helt hvor vi skulle tage hen - fordi de fleste cafeer lukkede også der. Så vi besluttede os for at gå ned til vandet, der nede ved customhouse, ved vandet. Der er nede i jorden lagt sådan nogle slags tramboliner i - så vi gik totalt i barndommen og hoppede rundt på de der trampoliner. Da vi havde hoppet lidt rundt, satte vi os på en af trampolinerne, og så snakkede vi bare - og vi blev ved. Vi snakkede om alle de ting som man snakker lidt for lidt om. Livet, fremtiden, drenge, drømme, familie og mål. Sådan rigtig dybe ting. Vi snakkede i flere timer, og da klokken blev halv 3 og det begyndte at småregne, gik vi og fandt læ på en trappesten i nyhavn, hvor vi snakkede videre. Og det er først nu jeg er kommet hjem. For at gøre en lang historie kort, var det ikke meningen at det her indlæg skulle blive som en eller anden side i ens dagbog, men jeg havde bare brug for at fortælle hvor god en dag jeg har haft mig - og hvor meget jeg sætter pris på de venner og den familie jeg har og de hyggelige stunder vi har haft sammen. Uden at dette skal lyde alt for poetisk (hader det, men det skal der også være plads til en gang imellem) - er jeg bare rigtig tilfreds med mit liv lige pt.


En masse snak om en masse snak.. Nå men sov godt, jeg skal tidligt op og vaske tøj imorgen (husmor.dk) - og håber jeg kan nå og komme hen og træne inden jeg skal mødes med min veninde.

Jeg håber i alle nyder sommerferien!

Ingen kommentarer: