onsdag den 9. maj 2012

jesus crist

Jeg synes at jeg, her på det seneste, har posted alt for mange indlæg, med akavede photobooth billeder af mig! Ved seriøst ikke hvad jeg ligner på det her billede! Afskallet neglelak (har jeg alt for tit), ingen make-up, uglet hår og mangel på søvn!  Det her er et af de slemme billeder - ligner en blanding af Linse Kessler og en der ikke har sovet i 5 uger.

Anyways, jeg har været SÅ stresset her på det seneste! I denne uge havde vi biologirapport for til idag, biologi test idag, fysik rapport til imorgen, matematik rapport til fredag og fransk opgave til fredag også. Og oveni det en DHO der skal afleveres d. 21 maj.
Alt dette stress resulterede så i at jeg i morges vågnede med tøj på, hvor jeg lå henover min computer og  biologi bog! Faldt i søvn i mens jeg skrev biologi rapport i aftes!

Nå men det er altså grunden til at der er lidt stille på bloggen i øjeblikket.. Ikke fordi jeg synes det er stressende at blogge, tværtimod, men det er svært at sætte tid af til det.
Håber i kan bære over med mig!

wow - an overload of self-pity ! 


Jeg kan dog se at der bliver ved med at komme flere sidevisninger på min blog, og det er jeg rigtig glad for! Nå men sov godt folkens - nu vil jeg nyde min kop kaffe, og se et afsnit gossip girl inden jeg går i seng.. love

Ingen kommentarer: