torsdag den 19. april 2012

ROSKILDE!

I år er det mit tredje år på roskilde - elsker virkelig den festival! Jeg synes at programmet i 2010 og 2011 var virkelig godt, men er lidt skuffet over det "newly-released" program. Men det skal nok blive fedt alligevel! Skal derhen sammen med nogle søde tøser, skal godt nok arbejde der, men det har jeg gjort alle år - det er så hyggeligt, med en økonomi  som mig er det så lækkert! Gratis mad, drikkevarer, billet osv. 
Jeg ser mest frem til Mac Miller, Wiz Khalifa, Janell Monae men glæder mig til at gå rundt og "opdage" andre bands. Og tror jeg bliver nød til at høre Kesi, selvom jeg ikke er så meget for at indrømme det :-)

Skal i på roskilde? 

Btw "digger" vejret idag! Elsker det!


2 kommentarer:

Clara sagde ...

Ej hvor er det griner! Har det helt på samme måde med programmet i forhold til de sidste to år!! Men jeg glæder mig også virkelig meget til Mac Miller, Wiz Khalifa og Janelle Monae!! ;D

caroline sagde ...

Haha! Glæder mig også til at de sidste navne bliver offentliggjort! :-)