mandag den 16. april 2012

(not so) new in


Jeg har helt glemt at vise je r disse to køb. Jeg købte tingene i påskeferien og har brugt begge ting flittigt her på det seneste. Både skoene og toppen er fra Zara. Jeg er helt vild med lynlåsen bag på toppen og jeg elsker højden på skoene som gør at de både kan være flotte til en kjole til sommer i skole og til et par stramme jeans og en fed silkeskjorte til fest. Jeg havde den faktisk på i Lørdags - hvor jeg var på Geist for at fejre min venindes fødselsdag! Så lækker mad. Efter Geist tog vi på Katz hvor de har billige (50 kroners) store drinks - som smager så godt! Vi tog hjemad ved halv tre tiden og da min veninde bor lige i nyhavn gik vi fordi pizza huset lige over for agnes - og købte verdens bedste pizza-slices!  Kan anbefales både hvis man er sulten en eftermiddag - eller hvis man er på vej hjem fra byen og har frådern på. Hehe. 



Ingen kommentarer: