onsdag den 7. marts 2012

til middag hos...





forret : blinis med stenbiderrogn, tigerreje stegt i hvidløg - rullet i sesam med chilicreme til / Søde Emma med hendes nye boucler jakke / flot bordopdækning / hovedret: risotto med asparges, parmesan og flanksteak / underholdningen: trivial pursuit disney edition / flot bordopdækning 2 / desert: vanilje is m. jordbær, karamelsovs, fudge og chokolade skildpadde. 



et her er billeder fra den 3. til middag hos - som mig og mine veninder fra tyvstjålet fra tv3 eller kanal 5 eller hvad det nu er for en kanal. Maden var igen SÅ lækker - min mund løber i vand bare ved at tænke på det.
Næste gang er det min tur, og jeg lyver ikke når jeg siger at jeg er VIRKELIG ikke god til at lave mad. Så det bliver sikkert et eller andet med en leverpostejs-mad eller sådan noget. haha. ej jeg skal nok finde ud af det :-)


1 kommentar:

Anonym sagde ...

åhhh min mund løber i vand det ser SÅ lækkert ud!!!
-hvor er pigens hvide jakke fra?