onsdag den 21. marts 2012

sidste weekend..









var jeg i korsør med tre af mine veninder (min ene venindes far bor der) - fordi vi skulle lave noget til en film i mediefag som omhandler mad. Jeg tror aldrig at jeg har lavet så meget mad (og spist så meget mad) på under en dag. Vi fik meget mere end hvad i kan se på billederne. Vi fik både forret, hovedret, to andre desserter og en masse morgenmad bestående af hakkebøf (??), scramble eggs, hjemmelavede boller, yoghurt med hjemmelavet müsli og virkelig lækre smoothies! Oh god! Men så er det godt at man er så mad glad som jeg nu er :-)

Idag står den på børnepasning af en lille syg nuttet dreng, ingen skole, og 2 af tøserne der kommer herhjem til hjemmelavet burgere i "cocks & cows"-stil inden vi skal i imperial til galla premiere på The Hunger Games. Jeg glæder mig faktisk rigtig meget.
Men nu - legepladsen med ham den lille søde.

btw. undskyld for billedstormen :-)

Ingen kommentarer: