søndag den 19. februar 2012

lige nu

lige nu ligger jeg i min seng og har lige spist morgenmad.. Jeg har haft den fedeste tur til prag, men må indrømme at jeg har været relativt smadret her de seneste par dage, selvom jeg allerede var hjemme torsdag! Der skal nok komme en masse billeder fra turen!!

Jeg havde planlagt to indlæg til, men ved ikke hvor de er blevet af - men bare rolig, i bliver ikke snydt for dem..

Har haft en lidt underlig weekend, hvor jeg egentlig ikke har lavet så meget. Min bedste ven har brækket ryggen i Val T, så har holdt ham med selskab. Igår var jeg dog til middag sammen med min bedste veninde emilie, og ham der har brækket ryggen + deres forældre og min paps. Så hyggeligt! Pånær at jeg har stukket et fondue spyd ind i hånden - det var ikke rart. Og idag skal jeg så til fastelavn i ejendommen. Det er SÅ hyggeligt! ikke fordi jeg klæder mig ud og sådan, det er bare hyggeligt at stå og sludre med de andre fra ejendommen (vi har et rigtig godt forhold), se på børnene slå katten af tønden og spise verden bedste (hjemmebagte) fastelavnsboller!

Kan ikke helt overskue at starte i skole igen imorgen, kunne godt bruge en uges ferie til..
Håber i alle har nydt jeres ferie rigtig meget!
De kommende dage kommer der nok ret mange indlæg om prag, men også de planlagte indlæg som aldrig dukkede op...

Vi blogges. love
_______________________________________________________________________________________

Ingen kommentarer: