torsdag den 9. februar 2012

gave fra polyvore



Jeg modtog denne pakke i tirsdags. Jeg vidste godt hvad det var pakken indeholdte, nemlig dette rose-farvede ur fra Swatch. Fik det tilsendt fordi jeg vandt en konkurrence på Karen's blog i samarbejde med polyvore. Konkurrencen gik ud på at lave et outfit på polyvore hvor det her ur indgik. Man kunne godt nok kun vælge guld eller sølv på polyvore. I kan se det outfit jeg lavede her og her. Den eneste forskel er at jeg har byttet om på uret senere hen. Er meget positiv overasket over dette ur! Elsker farven, som er perfekt sammen med alle de andre pastelfarver, som vi kommer til se meget til, til forår. Glæder mig allerede!



Du kan se Karen blog her - og jeg har også snakket lidt om hende i dette indlæg! Hendes blog er så fed, og i burde virkelig tag et kig forbi hendes blog! Hun har også to andre blogs, en streetstyle blog og en blog ed fashionable par der pryder NewYorks gader.

Ingen kommentarer: