mandag den 30. januar 2012

updates

Tænkte at jeg lige ville give jer nogle updates om hvad der er sket her de seneste uger, og hvad jeg skal her i de næste uger. 



Først og fremmest vil jer gerne sige undskyld for så meget uinspirerende bloggeri her på det seneste. Har følt mig lidt uinspireret her på det seneste. Jeg tror det er vejret. For det førte er mine outfits ikke de mest "fashionable" fordi jeg bare er pakket ind i 45 lag tøj, fordi det er minus 40 grader uden for (overdrivelse fremmer forståelsen) - og vi snakker ikke det fede "lag på lag"-effekt, nejnej. Vi snakker 20 toppe, 3 trøjer og fem jakker. Anyways. i denne uge kommer i ikke til at få nogle "aktuelle billeder", fordi min veninde skal bruge det under modeugen, hvor hun skal gå nogle forskellige shows. Hvis jeg er heldig kan det være at jeg må låne nogle af billederne, vil lige høre hende ad. 

Så har jeg fået et job - endelig! Jeg har min første vagt i dag. Det er bare sådan et stile og roligt picoline job,  i et vildt hyggeligt firma. Jobbet har jeg fået igennem  min træner som sagde at de manglede nogle unge mennesker til at være picoliner. Så det er ret lækkert. Nu har jeg endelig en indtægt igen, så det kan være at der kommer lidt flere "new in's" - hehe. 

I uge 7 skal jeg til prag med 3 andre veninder. Det er sådan en tur som de fleste gymnasier har - samme koncept som Val T, nu er det bare sådan at jeg ikke lige har 15000 til en ski/druk tur, så nu bliver det en hyggelig druk/shoppe/hygge med veninderne-tur. Har aldrig været i prag, så jeg glæder mig rigtig meget - tror det bliver så hyggeligt! 
Hvis i har nogle steder jeg skal besøge osv så må i meget gerne skrive en mail til mig (i kan finde den i fanden "about") ellers kan i skrive det i kommentar feltet. 
Den eneste grund til at jeg har råd til prag er fordi at turen for det første kun koster 1500 kr, og det er med luksus bus, hotel i centrum og morgenmad - i fem dage. For det andet er det fordi min far betaler selve turen, og nogle af lommepengene. Det er det gode ved stadig at være 16. 
Bare rolig, slæber mit kamera med, så i skal nok få nogle billeder :-)

Går også og er lidt deprimeret fordi jeg ikke skal med til modeugen. Det må blive næste gang - håber jeg! I stedet vil jeg bare følge med på en masse andre blogs! 

Er også i gang med at spare op til en Balenciaga city, men går og tænker lidt over om det er det rigtige at gøre - har bare sammenlignet det med hvad man egentlig kan få for de 10000 kroner den koster, men det vil jeg skrive mere om senere.. 

btw. satte lige et lille hyggeligt billede ind af mig, som jeg tog med photobooth forleden dag, bare så indlægget ikke bliver så kedeligt at kigge på :-) 
Håber i alle sammen nyder jeres mandag! love

Ingen kommentarer: