onsdag den 18. januar 2012

top 5 best dressed - The Golden Globe

Jeg synes at denne blush farve klær alle de tre damer. Er helt vild med blonde detaljerne på denne Elie Saab kjole. Synes at Jessica Biel's hårfarve passer perfekt til kjolens farve og elsker at hendes "hairdo" er lidt mere casual og surfer agtigt, hvilket giver en super fed kontrast til kjolen. Igen elsker jeg den mørke hårfarve til Shailene Woodley's Marchesa kjole i Art-deco stil. Jeg synes Charlize Theron ser rigtig flot ud i denne Dior kjole! Er helt vild med den "samlede" drapering som denne kjole har.

Jeg synes at Lea Michelle så rigtig flot ud den aften! Synes denne Marchesa kjole fremhæver hendes former rigtig flot, og hende makeup og hår, passer perfekt til kjolen! Synes måske hun poser lidt for overdrevet.. Er normalt ikke den største farve fan, i hvert fald ikke farver til mig, men er HELT vild med denne lysende gule farve og kjolens form! En god måde at skille sig ud fra mængden af neutral farvede- og sorte kjoler. Jeg synes personligt at et smil som Paula Patton's hører til sådan en "frisk" kjole som denne! Kjolen er fra Monique Lhuillier

Ingen kommentarer: