søndag den 8. januar 2012

Red Velvet Cupcakes




Som i kan se, bagte jeg Red Velvet Cupcakes i Fredags. Tænkte lige at jeg ville dele nogle billeder med jer fra "processen". hehe. (I skal ikke tage jer af min fars retro-bøtter, de er simpelthen så utrolig grimme, de skulle ha' været smidt ud for læænge siden!) 

Jeg er ikke den bedste til at lave mad, faktisk er jeg ret dårlig til det, men bage kan jeg sådan nogenlunde finde ud af :-) 

Har prøvet at lave dem før, men kan aldrig få cream-cheese frosting'en til at være ikke klumpet. Tydeligvis er de ikke ligeså smukke som Agnes, men de er virkelig gode! De smager bedre end de ser ud. 

Næste gang tror jeg at jeg vil prøve at lave Maltesers cupcakes, har en lille cupcake kogebog som jeg har købt i Urban Outfitters, hvor opskriften er i. Godt nok har jeg fået opskriften på disse Red Velvet herfra :-)

love


Ingen kommentarer: