fredag den 6. januar 2012

Nytårsfortsæt

Jeg ved godt at jeg er lidt bagud med nytårs indlæggene - håber i har haft en fantastisk nytårsaften! Mine nytårsfortsæt's ('er) (?) er nok de samme som mange andre har. 
Jeg håber at jeg kommer til at overholde det :-) 
Det skal lige siges at jeg faktisk har været nede og træne idag, så det er da en start. Og så har jeg også søgt job, så nu må vi se hvad der sker! 

Jeg er så heldig stadig at have ferie, og skal først starte på mandag, så her de seneste dage har jeg bare slappet af, nydt at jeg har ferie og været sammen med mine venner! Jeg har meget svært ved at overskue at jeg snart skal i skole igen. Og så er det et ekstra minus at vi lige efter jul skal have et svømmeforløb i idræt - mig og badetøj er altså ikke et match-made-in-heaven. desværre. 
Det kan være at det bliver lidt bedre til sommer. Hehe. Anyways! 

Håber at i har nydt ferien og er kommer godt igang med skole, arbejde osv. 

love


Ingen kommentarer: