søndag den 22. januar 2012

det sneeeeeer!




Når vi snakker om sne, så er jeg stadig 5 år indeni! Jeg elsker sne! så da jeg opdagede tidligere at det sneede skyndte jeg mig at tage mit kamera og klikke nogle billeder ud af vinduet - det så simpelthen så flot ud!

Hvad har i lavet i weekenden?
Fredag var jeg inde på min skole og se en musical som nogle elever havde lavet, bagefter var vi nogle tøser der tog i byen. Lørdag var jeg fuldstændig kvæstet, så min veninde og jeg lavede lækker brunch. Senere mødtes jeg med nogle venner - så hyggeligt!
Idag har jeg bare sovet længe, set semi-dårlige film på tv'et og hygget med familen! I aften skal jeg til nytårskoncert i tivoli, med et "orkester" der hedder slegsvig musik korps. Det er lidt nørdet, og ikke lige min musik smag, men det er noget som min far, min bror og jeg har gjort med min farfar i flere år, og det plejer altid at være rigtig hyggeligt, så jeg glæder mig!
Nyd resten af jeres søndag!!!!

Ingen kommentarer: