onsdag den 28. december 2011

update

Jeg er tilbage på bloggen efter en lille "pause" - kunne ikke få mine billeder af mine julegaver over på min computer, fordi den er begyndt at drille lidt en gang imellem - og så har jeg været så træt og uinspireret.

Juleaften tilbragte jeg i et hus på amager, hos min fætter. Vi var kun 8, så det var rigtig hyggeligt. 
1. juledag var jeg til julefrokost hos mine overboer, og slappede ellers bare af. 
2. Juledag havde vi (næsten) hele familien hjem til julefrokost - så hyggeligt! Jeg har bare ædt non-stop i 3 dage. 
Igår mødtes jeg med to veninder, vi skulle bare lige ud og bytte et par gaver - og spise frokost. De sov hos mig - så vi lavede rigtig tøse hygge igår aftes. 
Vågnede kl otte, fordi de skulle afsted kl 9, så har bare ligget og set Kourtney and Khloé Takes Miami - elsker det show!
Senere har jeg en halv kaffedate med nogle veninder. Håber i nyder at have juleferie - dem af jer der altså har juleferie. 

Forresten har jeg fået julegave billederne ind på min computer, så dem får i senere i dag, OG så har jeg endelig fået købt nytårsoutfit! Mega lækkert - Sko+kjole = 518 kr. Det får i at se imorgen, regner jeg med. 

Btw til dem af jer der ikke har fået købt nytårsoutfit endnu, tag ind til byen - der er udsalg overalt! Zara har rigtig meget udsalg, og det er der jeg både har fundet sko og kjole. Bare et lille tip! love

Ingen kommentarer: