lørdag den 31. december 2011

NYE Outfit


Kjolen og skoene er fra Zara, min clutch er en gammel sag fra Aldo, som i sikkert har set en million gange og strømpebukserne er fra H&M. 

Jeg "plejede" rigtigt mig selv igår - var først i bad, så tog jeg fod bad og ordnede negle på både fødder og hænder. Har lagt Rouge Noir på. Jeg elsker den farve - virkelig yndlings neglelak! - og så passer den godt til det tøj jeg skal have på idag, fordi det er helt sort. 
Jeg skal have opsat hår, regner med sorte smokey-eyes, store øreringe fra Topshop og nogle forskellige ringe!


Idag har jeg sovet længe, hørt musik, blogget og pakket ting til senere. Jeg ville rigtig ha' været henne og træne, men de lukkede allerede kl. 12 :-(
Kl. halv fire tager jeg over til en af mine veninder i Nyhavn, hvor vi skal gøre os klar sammen med en af vores andre veninder. Og så kommer de sidste kl lidt i 18, så vi kan nå at se dronningens nytårstale osv. Vi skal have lækker tre-retters menu fra noget der hedder Smag, og så tager videre senere. Vi ved ikke helt hvor vi tager hen, men vi har heldigvis en back-up hvis vi ikke finder ud af noget!


Jeg ønsker jer alle en rigtig fed nytårsaften og et godt 2012! 


10000 KYS
CAROLINE NORDHOLT

Ingen kommentarer: