tirsdag den 20. december 2011

er i gang med at dø en laaaaangsom død

kl er nu 0.31 præcis, og det er mandag - eller rettere sagt lige blevet tirsdag. Er i gang med at skrive en kronik opgave i dansk, som skal afleveres imorgen. Er kun halvvejs, og er ved at falde i søvn. Skal møde kl 8.08 - sharp, imorgen tidlig. Det er så typisk mig at begynde på opgaven dagen før den skal afleveres. Har bare følt mig så stresset her på det seneste, og det er også derfor det ikke har været det mest inspirerende jeg har blogget om her for tiden. Det bliver der lavet om på, ligeså snart jeg får ferie på torsdag (wuhuu). Og nu bruger jeg den tid jeg kunne have brugt til at skrive opgave på at tage grimme billeder af mig selv i photobooth, uden make-up, fedtet hår og sovetrøje. Kan i høre jeg har lidt ondt af mig selv lige nu. Skal bare ha' skrevet den opgave færdig, og så på hovedet i seng!

btw. de der dagens billeder som jeg har lovet jer idag - får  i imorgen.. min veninde glemte at tage kameraet med til mig idag. Og så har jeg købt nogle nye ting fra topshop (der var 50 % på alt undtagen jeans og jersey i topshop i magasin) som i også får at se i løbet af ugen. Som i nok kan høre går min balenciaga opsparing ikke særlig godt for tiden - håber jeg får en god sum penge i julegave så jeg næsten har råd til den taske! Anyways, vil hoppe tilbage til min (lorte) kronik - sov godt til jer derude der ikke sover endnu! love

Ingen kommentarer: