lørdag den 31. december 2011

Året der gik



Jeg føler at der er sket RIGTIG meget i mit personlige liv det seneste. Der er sket så meget som jeg næsten allerede har glemt, eller hvor jeg i hvert fald går og tænker "det var da ikke i år 2011" - men jo det var det altså. Jeg har fået rigtig mange nye søde venner, fordi jeg startede i gymnasiet i sommers. Jeg er rigtig glad for at gå der, og er glad for alle de nye venskaber jeg har fået. Men der skete også meget andet i starten af 2011, og i det hele taget før jeg startede på gym. En weekend i februar var jeg på mini skiferie med mine overboer, sammen med min far. Det var så hyggeligt, og jeg elsker at stå på ski - det er bare ikke hvert år vi gør det, fordi det ikke er helt billigt at tage på skiferie, så en mini-break var et godt in-between alternativ. I starten af 2011 var der også alle terminsprøverne, og eksaminerne i sommers, som jeg slap væk fra med et relativt godt snit. I sommers var jeg jo (som i har set i de millioner indlæg jeg har postet) været i USA, i tre uger. Bare mig, min far og min bror. Det var en rigtig fed ferie som jeg sent vil glemme.  Jeg synes også at der er sket meget på bloggen. Jeg synes at jeg er blevet mere interesseret i at blogge, og jeg føler at bloggen er blevet mere personlig end den var i starten - hvilket jeg kun synes er positivt. Men 2011 har ikke alt sammen været en dans på roser. Efter jeg er startet på gymnasium har jeg desværre mistet kontakten med nogle personer, som jeg virkelig ikke ønskede at miste kontakten med. Jeg ved godt at alle siger at det automatisk sker efter niende, havde bare ikke håbet på at der ville gå så kort tid. Og det er heller ikke fordi jeg aldrig snakker med dem, jeg ses bare næsten aldrig med dem. Ved også godt at det er naturligt at det sker, fordi man alle går i hver sin retning - men jeg synes som sagt stadig at det er ærgerligt. Men så er jeg så heldig at jeg stadig holder godt fast i nogle af dem, og jeg er fast besluttet i at de kommer til at være i mit liv i meget lang tid endnu. Jeg håber i alle har haft et rigtig godt år - og jeg ønsker jer al held og lykke i 2012. Tak fordi i læser med! 

Vi ses til næste år - GODT NYTÅR! 




love caroline nordholt 





Ingen kommentarer: