onsdag den 16. november 2011

Breaking Dawn


Er næsten lige kommet hjem fra galla premiere i Imperial,på den nye Twilight film : breaking dawn, med tre af mine veninder og den var SÅ god. I skal virkelig tage ind og se den. Det er en af de eneste af filmene der har levet op til bogen, efter min mening. Jeg elsker sådan her nogle premiere hvor der er blevet pyntet op, og der er vildt god stemning osv. Jeg hader bare at folk skal skrige hele tiden inde i biografen, det er lidt irriterende. Btw så kom "ulven" Seth forbi, som i virkeligheden hedder booboo stewart - så det var også rigtig cool. Han er kun 94'er - og han er altså ret sød at kigge på! ha ha! poster nogle outfits-posts senere, både fra igår og idag. love 

1 kommentar:

Malene Vang sagde ...

nejnejnej... den eneste der lever op til filmen??? var du ikke ved at dø af grin i ulvescenen? og ved at brække dig under hele "Jeg er gravid og brækker ryggen.. og man ser mig drikke blod... og så rigtig house effekt med lige at suse ind i min krop!!" wow
Den er god! love på twilight. og på Booboo... selvom han har en dansk kæreste