fredag den 28. oktober 2011

tgif

Kamille-te og banan til morgenmad / Oreo-cupcakes som søde emma har lavet / Ida musen / Emmas ekstremt flotte ring! / Emma, igen 

Jeg nyder virkelig at det endelig er fredag! Og jeg skal totalt familie hygge i weekenden - skal slet ikke i byen eller noget! Imorgen skal jeg til sverige med min bror, min far og min "halv-nevø"... Søndag skal jeg til brunch med nogle af mine veninder. Det bliver så hyggeligt! 
Og ja, jeg lever stadigvæk på kamille te og næsespray (og oreo-cupcakes og en masse andet usundt).. Jeg føler mig endnu mere syg, og er ret træt af at have været forkølet i 3 uger. Regner med at tage til lægen snart hvis det ikke bliver bedre. 

Anyways, nyd jeres weekend - og i får lige nogle random billeder fra idag med :-)

love

Ingen kommentarer: