søndag den 16. oktober 2011

syg :(


kogt vand med rørsukker, frisk citron og frisk revet ingefær / Kamille te, ingefær og citron / Filmen from Prada to nada 

Hey guys! Har i nydt weekenden?
Jeg har været syg næsten hele weekenden.. undtagen fredag hvor jeg var til fest hos en veninde, rigtig hyggeligt. Men både lørdag og søndag har jeg ligget vandret i min seng, under dynen og har siddet og set den ene film efter den anden. Så deprimerende at det har været så godt vejr, og jeg som sagt bare har ligget i sengen, og været på en kur der bestod af kogt vand, kamille-te, økologiske citroner, frisk ingefær OG hjemmelavet chokoladekage, som i kan se på billederne.. hihi.  Håber ikke det fortsætter.. Kan virkelig ikke overskue at være syg når jeg nu endelig har fået efterårsferie, så regner stærkt med at være på benene igen imorgen! Har en masse jeg skal nå: på apoteket, rykke rundt på mit værelse og måske ud og løbe en tur hvis vejret bliver til det.
Så sov godt når i når der til! love



4 kommentarer:

Emma sagde ...

God bedring søde Caro!

tessa sagde ...

ahh im drinking some lemonade right now. yummy :)

couturelust.com
giveaway! win a dress from LOVE

caroline sagde ...

emma: tak em! <3
tessa: it taste good, right?

Anonym sagde ...

aurаωave is one οf the spunk enԁings in
the specifіc trunk component thаt is exрeriencing annoyance is οne of many TENЅ units uncommitted on the food market for it
has near no ѕide pеrsonаl effectѕ.


my webѕitе - HTTP://Www.sochaczew.wynudzony.pl/index.php?do=/profile-1473/info
My website: official site