fredag den 28. oktober 2011

dagens

Vest Club Collection / Cardigan Cos / Top Samsøe & Samsøe / Støvler Billi Bi / Tørklæde Unknown

I får lige et hurtigt-taget lidt utydeligt dagens! Men heller det end intet dagens.. right?
Har været lidt dårlig til at få taget et dagens, men det er ikke altid at jeg har plads til at have min kamera i min taske,
og jeg har så mange ting at slæbe på - så jeg gider ikke rigtigt at rende rundt med det også.
Men jeg vil blive lidt bedre til det, jeg synes nemlig at det skal være en vigtig del af min blog - så i kan få lidt mere indblik i min personlige stil! love

3 kommentarer:

Josefine sagde ...

Er heeeelt vild med din vest, den er virkelig lækker! :-) <3
Josefine // www.madebyjosefine.blogspot.com

caroline sagde ...

tak! <3

Anonym sagde ...

KÆFt en lækker én!