lørdag den 10. september 2011

Yesterdays outfit

jeans uniqlo / top mango / blazer 2nd hand / sko converse / solbriller Ray-Ban / taske marc by marc jacobs / ear cuff kan købes her, men disse er også fra månesten, men købt på roskilde

Igår var jeg i skole fra kl 10 til kl 13.40. Ret luksus dag! Efter skole var mig og en af mine veninder, ekstremt fede. Vi tog på Lagkage Huset og købte en Christianshavner kage. mmhhhh. de smager godt, men deres jordbær kage med brombær smager bedre! Helt klart de 90 kr(!!!!!) værd :-)
Anyways, vi tog hjem til hende og lavede lækre lattes. 
Kl. 22 tog jeg hjem til en af mine andre veninder fra min nye klasse, hvor der var et par stykker fra vores klasse, og nogle som jeg ikke kendte. Men det var rigtig hyggeligt! Jeg kom hjem kl 3, så er lidt kvæstet nu. 
Nå men de her billeder er fra igår, som min veninde tog efter skole. Billederne er taget i Nyhavn, hvor hun bor. SÅ SNYD!!!! love

2 kommentarer:

Line sagde ...

hvor ser du dejlig ud caro :) love the earpiece.

caroline sagde ...

tak linemusse!