tirsdag den 20. september 2011

sweeeeet!


Frozen Yogurt fra Torvehallerne, så lækkert og pissse dyrt! Laver et indlæg om torvehallerne på et tidspunkt.. / Christianshavner kage fra Lagkage huset efter et lidt "bumby ride" på cykel / Nespresso kapsler / Vi fik reddet den lækre kage! / Kaffe! - det der Nespresso kaffe er faktisk rigtig lækkert!


Sidste fredag (er lidt bagud mht at få indlæggene ud med det samme) havde mig og min veninde så meget lyst til sukker! og det kan jeg love for at vi fik, er du sunshine! Nå, men fik taget et par billeder af de lækkerier vi havde købt. Sidder helt og savler, bare af at kigge på billederne. Det er virkelig farligt at gå i skole midt inde i byen, man bliver så lækker sulten når man går forbi Lagkagehuset, baresso, Joe and the Juice og alt muligt hver dag.. Haha. love

2 kommentarer:

Anne-Sofie sagde ...

Hej

Er vild med skriften du bruger til din header! Hvad hedder den?

xx AS

anne-sofie-ringheim.blogspot.com

caroline sagde ...

tak!
ååh, det ved jeg sku ikke. Min header er lavet inde på picnik.com - så skriften er derfra :-)

xx