mandag den 5. september 2011

regn regn regn

Jeg er godt træt af vejret i Danmark, vi er i starten af september måned, og det regner seriøst døgnet rundt, og det er nærmest -40 grader udenfor.. Hvis jeg ikke blogger mere, så er det fordi jeg er flyttet til Caribien. HA HA. Ej men det frister virkelig at pakke alle mine ting, og så tage det første fly det tager syd på.

Kan mærke at denne mandag kommer til at føles rigtig laaaang. Men når jeg har fri for skole vil jeg gå hjem, lave en kop kaffe, smutte forbi lagkagehuset og købe en kanelgiffel (selvom jeg har sukkerfri uge, lol!) og så gå hjem og se The Sound of Music. Elsker seriøst den film! Jeg er lidt en nørd, jeg ved det godt :-)




Nå, men jeg glæder mig til det bliver rigtig vinter, med sne (læs: ingen regn!) og tykke strik trøjer. Jeg er allerede begyndt at lede efter lækre strikke, og fede støvler.

Håber i nyder regnvejret! love


Ingen kommentarer: