fredag den 23. september 2011

hvis jeg havde råd til at gå shop amok på zara.dk





Tog lige et kig på Zara's webshop, og neeeej hvor har de altså nogle fede ting! Jeg synes det er så fedt at highstreet kæderne er begyndt at være så hurtige til at hoppe med på trendsene fra "the runway".. Det er jo ikke alle der har råd til at købe alle tingene direkte fra Proenza Schouler's runway show, selvom jeg ikke ville have noget imod det - tværtimod. 
Nå, men jeg fandt de her 12 ting som jeg synes er rigtig fede (og til at betale). De er alle meget enkle, men kan hurtigt styles til noget råt, eller styles så de bliver mere elegante og festlige. love


2 kommentarer:

Clara T sagde ...

Super fed blog :)
www.thenotebookblogspot.blogspot.com
kig forbi ;) og hvis du vil og kan lide den, er du mere end velkommen til at blive fast følger ;)

caroline sagde ...

tak!