torsdag den 29. september 2011

Hvis jeg en dag gifter mig med en rig mand

... eller lige pludselig har en million kroner i min hånd, ville jeg booke det første fly til Paris. Gå i Chanel først og købe denne flotte 2.55 taske, sort med sølv kæde som på billedet, så et hurtigt smut forbi Céline og købe denne her taske uden at tøve (den koster 15000 kr!!!!).. så vil jeg parkere foran Balenciaga med min nye indkøbte gamle fiat 500, og gå ind og købe City og Work modellen, og måske også Papier Ledger i lysegrå. Og så ville jeg blive i Paris i et par uger, og købe lækre macaroons fra Laduree og mens jeg var der smutte forbi den flotte Christian Louboutins flotte butik, og købe nogle par  sko. Så ville jeg tage et fly til New York, bo på the Bowery og så lige købe Proenza Schouler PS1 tasken.. 
Det ville alt sammen være rigtig fantastisk, men jeg klare mig da meget godt uden en million kr, dyre designertasker og fede rejser :-)
Det er bare ønsketænkning. love 

Ingen kommentarer: