tirsdag den 23. august 2011

Update

Hey boys and girls.


Er helt oppe at køre over Adele, hører hendes musik non-stop! - så tænkte lige at jeg ville dele en af de bedste med jer :-)

I har ikke rigtig hørt så meget fra mig, her på det seneste - andet end min tur til USA, som btw var rigtig god! Håber også i har nydt jeres sommerferie.
Nå, anyways.
Her de sidste to uger af sommerferien, har der været ret meget forvirring om hvor jeg skulle starte i skole. Jeg havde søgt ind på Christianshavns gym, men blev desværre ikke optaget.
Så jeg fik et brev om at jeg var kommet ind på københavns åbne i valby... og det havde jeg virkelig ikke lyst til.
Så vi ringede til Zahles gymnasie og hørte om de havde en plads. Og de sagde at de ikke havde plads nu, men at jeg kunne komme på ventelisten. Så jeg kom nummer 2 på ventelisten. De sagde de ville ringe, men de blev ved med at trække det ud.
Så ringede de en uge før skolestart og sagde at de ikke havde plads. Så jeg gjorde mig sådan lidt klar til at tage på Københavns åbne. Men så ringede de om fredagen, hvor Zahles eleverne startede - og de sagde at jeg var kommet ind.
Så jeg er startet i 1.g på Zahles Gymnasie, og indtil videre virker det rigtig fedt!
Nu mangler jeg bare et job - og så er mit liv perfekt. For now.

btw. har prøvet at lægge videoen med mine "ikke så nye ting" ud - men der er lidt problemer. Prøver senere aften.
love 

2 kommentarer:

Julie sagde ...

Dejligt at det lykkedes og held og lykke med det hele :)

caroline sagde ...

tak :-)