onsdag den 31. august 2011

nyt hår

Random tumblr billede
Billedet af Angelica Blick - lånt fra hendes blog som du kan se her!
Jeg har i rigtig lang tid overvejet at få mig noget hår a la de to overstående billeder. Jeg er bare bange for at jeg kommer til at fortryde det.. Men jeg har efterhånden haft langt hår i VIRKELIG lang tid, så jeg har bare brug for der sker noget nyt. og så fordi jeg har sådan noget mellem-tykt hår og et lidt ovalt, tror jeg at den her frisure ville klæde mig. Så mit spørgsmål er så til jer: Skal jeg tage chancen og få klippet det, eller skal jeg lade være? love

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

GØR DET! :-)
det er SÅÅÅ flot

Emma Svare sagde ...

du skal gøre det - helt klart!!! :-)

Nomi Bekker sagde ...

Virkelig fin blog du har dig! Jeg er fast læser nu :)

Jeg synes også du skal gøre det!

Kig forbi hvis du har lyst www.nomibekker.blogspot.com

Nomi

Ida Normark sagde ...

DU SEJ NOK SKATTER! <3 <3

caroline sagde ...

looooool mussi