torsdag den 4. august 2011

New York - dag 13

En bil med falske øjenvipper - Chinatown
Ude foran The Metropolitan Museum of Art,  også kaldet The Met. Trapperne hvor Queen Bee og hendes "følgere" spiser yogurt hver dag, i Gossip Girl
Roy Litchenstein på The Met
Jackie O af Andy Warhol - The Met
Vores hotelværelse - ret hyggeligt
På vores 13. i The States, hvor vi jo befandt os New York, var vejret ikke særlig godt. Det var fugtigt, overskyet og det regnede engang imellem. Så vi havde besluttet os for at tage på The Met, og vi var tydligvist ikke de eneste der havde fået samme gode idé, for der var godt nok mange! 
Min far, min bror og jeg havde nogle forskellige udstillinger vi hver ville se. 
Jeg ville rigtig godt se Alexander McQueen udstillingen, så jeg valgte at stå i kø i 2 timer for at se den udstilling, og det var virkelig det værd! Virkelig flot (og stor) udstilling - man måtte desværre ikke tage billeder, men jeg har købt bogen om udstillingen hvor alle værkerne er i, men den vil jeg vise jer lidt senere. 
Anyways, da jeg var færdig med det, havde vi ikke så meget tid tilbage, så vi tog sammen hen og så på Modern Art udstillingen - som også var rigtig fedt! Anyways, bagefter regnede det igen, og vi tog en taxa til en biograf på Broadway, hvor vi så Crazy, Stupid, Love. - og den var virkelig god (efter min mening) - og ham der Ryan Gosling er seriøst til at spise. nej nej nej - hvor er han lækker! :-) 

Nå men vi havde sådan en rigtig hyggelig inde-dag :-) Håber i nyder Danmark, for nu varer det ikke længe før jeg er hjemme igen. Fredag morgen for at være helt præcis.. love

Ingen kommentarer: