mandag den 11. juli 2011

Roskilde opdate!

Okay, nu er det vidst på tide at i får lidt at høre om min tur på roskilde festival.
Det var andet år i år, men personligt kunne jeg bedst lide navnene sidste år.

Som jeg har nævnt før arbejdede jeg jo hos sådan en thaibod, og det var rigtig chill. Vi havde det rigtig hyggeligt sammen. Det var sådan noget, så selvom ens vagt var færdig blev man der stadig for at sidde og snakke. Så hyggeligt, og så sjovt når alle lige pludselig er lidt fulde :-)

Jeg føler ikke rigtig at jeg var i festivals-stemning i år. Jeg ved ikke om det har noget at gøre med vejret eller hvad, men jeg havde ikke den store lyst til at gå rundt og høre musik og opdage nyt musik, og det havde min veninde heller ikke.

Den første koncert vi hørte var M.I.A på orange scene. Jeg havde glædet mig virkelig meget til koncerten, men efter min mening var den meget skuffende. Ifølge orange express (roskilde avisen som udkommer hver morgen på roskilde, med nyheder og anmeldelser af koncerter) havde koncerten altså fortjent 4 ud af 6 stjerner.
Så ville mig og min veninde havde været til Lykke Li koncert på arena (en scene på roskilde) - men vi endte med at hører Deadmau5 i stedet, for dem vi var sammen med ville helst hører Deadmau5. Jeg er normal ikke så vild med sådan noget techno fis, men stemningen i blandt publikum var fantastisk, og koncerten var også ok. Til aller sidst kom Medina og opdrådte med You & I - meget fed afslutning på koncerten. - men vi fortrød lidt at vi ikke havde været henne og høre Lykke Li, for hun skulle havde været rigtig god...
Så hørte vi lidt af The Strokes, og af det vi hørte lød det rigtig fedt! -
Søndag var helt klart den bedste dag mht musikken. L.O.C på orange og Kings of Leon! Det var så godt, især L.O.C. Han sang kun et par af hans nye sange og så var resten hans gamle klassikere, hvilket var rigtig fedt. Både Jokeren, Niarn, U$O og Johan Olsen(forsanger for Magtens Korridorer). Virkelig fedt!
Kings of Leon var også rigtig gode - og den gode stemning blandt publikum toppede da de sluttede af med Use Somebody og Sex Is On Fire!

Da mig og min veninde stod og hørte L.O.C kom vi til at tænke på at vi kun havde været til koncerter på Orange Scene, vi blev lidt skuffede over os selv. Haha

Men alt i alt var det en rigtig god festival :-)

Her er nogle lidt blandede billeder i rigtig dårlig kvalitet :-)

2 kommentarer:

Emilie Christiansen sagde ...

Giv mig mere Rosklide!
Caro, tak for en super fed festival! :)
Looooove..

caroline sagde ...

hihihihhihiih :-)