torsdag den 7. juli 2011

No strings attached

Har i nogensinde set No Strings Attached eller "venner med fryns" som de kalder den i Danmark (flot oversat!). Hvis i ikke har burde i virkelig gøre det - ikke fordi den er så ekstremt god, eller anderledes, for det er den overhovedet ikke! Det er en af de der amerikanske film hvor man allerede ved hvad filmen ender med, bare ved at kigge på coveret. Men den er altså rigtig sød, og sjov! Og at Ashton Kutcher er med gør den heller ikke ligefrem værre - for han er godt nok cute! :-)
De her to klip er nok nogle af mine yndlingsklip fra filmen..





Nå, men nu til noget helt andet! Efter en million bade og utallige bunker vasketøj er jeg sådan nogenlunde kommet mig over Roskilde festival! - Fuck det var fedt, men følte ikke rigtig at jeg var i festivals-stemning. Nå, men jeg laver et roskilde indlæg snart, jeg skal bare lige finde ud af at få lagt billederne (som ikke er blevet så gode, fordi mit rigtige kamera løb tør for strøm den første dag, og fordi jeg lidt glemte at tage billeder) ind på min computer og sådan noget. Men jeg lover jer at der kommer en update om Roskilde '11.

Idag har jeg bare sovet så længe som jeg kunne (åååh hvor er det dog dejligt at have sommerferie!!), så mødtes jeg med en veninde, hvor vi bare chillede og nød det gode vejr. Så var jeg på restaurant med min Farfar, min far og min bror, for at høre jazz. Der er jo Copenhagen Jazz Festival i øjeblikket, så der er jazz næsten over det hele på diverse torve og cafeer.

Nu vil jeg smutte i seng, sov godt love bucks. love

Ingen kommentarer: