onsdag den 13. juli 2011

New in

Hey allesammen! Det her er min nye poncho-ting-ting jeg købte her forleden dag som i måske lagde mærke til i mit sidste indlæg. Den er fra H&M og kostede 179 kr. Den er SÅ blød, føles næsten som cashmire, okay det er måske lidt en overdrivelse, men den er rigtig dejlig at have på. 
I må undskylde at der ikke har været så mange "new in's" - men jeg tager snart til USA, så jeg havde besluttet mig for at skære lidt ned på shoppingen, og så gå fuldstændig amok når jeg kommer derover, men nu må vi ses hvordan det går. 
Jeg håber virkelig min far vil sponsorere meget af det tøj jeg køber, for jeg er ikke så god til at spare op :) - jeg håber i alle nyder jeres sommerferie fuldt ud, selvom vejret lige nu ikke lige "skriger" sommer. love

2 kommentarer:

Josefine sagde ...

Den er bare virkelig lækker, findes den i flere farver? :)
Knus og kram Josefine // www.madebyjosefine.blogspot.com (kig gerne forbi hvis du har lyst )

caroline sagde ...

Den findes ikke i andre farver, men du kan få den i samme farve, hvor der er sådan noget brunt mønster på :-)