tirsdag den 12. juli 2011

I forgårs på Bryggen

I forgårs var jeg med to veninder på bryggen. Det var SÅ hyggeligt, så her kommer der lige en billede storm af nogle af de billeder vi tog.
Hvidvin i plastik glas, chamerende!
Josephine, min veninde
& min anden veninde, Emilie
Mig, med min nye pocho-ting, som jeg snart viser jer ordenligt
BOOST YOUR ENERGY
HAHAHAHA
__

Lige nu er jeg i sommerhus på Møn, og ved ikke hvor meget jeg kommer til at blogge - men skal nok prøve at blogge en masse. Jeg regner også med at jeg snart laver et indlæg med noget random info om mig, så i lige kan lære mig lidt bedre at kende :-)
Sov godt allesammen! love

2 kommentarer:

victoria dahl sagde ...

WAAUUWw,, I LIKE YOU BLOG! du tager nogle vildt fede billeder!! :D Jeg er nu fastlæser. Håber også du vil følge min blog!

http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

caroline sagde ...

tusinde tak!
og jeg tager lige et kig.
xx