onsdag den 20. juli 2011

Boston - dag 2


Vores 2. dag i Boston var igår Boston tid - faktisk i forgårs for jer i Dk. På vores 2. dag tog vi ud til et outlet lidt uden for Boston hvor vi fik shoppet en masse. I skal nok få det hele at se :-)))))
Det er vildt hvordan vi betaler næsten 1000 kr for et par Levi's bukser i Danmark, som koster 250 i USA.
Hver gang jeg træder ind i en butik, sætter mig på en restaurant eller bare spørger folk om vej, bliver jeg MEGET positiv overrasket, for folk er virkelig SÅ søde og høflige. Servicen i butikker er fantastisk, tjenerne på restauranterne smiler og kommer sådan hen til en og siger "hi, my name is .... and i'll be your waiter today" - det er sådan servicen i Danmark burde være - efter min mening. Og I dag skulle vi fx spørge en dame om vej, hvor hun så viser os hvordan vi kommer der hen i skulle, og så spurgte hun hvor vi var fra, og vi sagde selvfølgelig Danmark, og så spurgte hun hvor og så begyndte vi sådan at smalltalke, hvor hun så fortalte at hendes søn havde søgt ind på copenhagen business school osv osv. Jeg  synes bare det er hyggeligt at folk er så høflige og åbne. Anyways - hvordan er danmark? love


note: i kan ikke regne med dagene og klokken på indlæggene, for mit blogger er indstillet til dansk tid.. (men det kan jo også være lidt lige meget hvad dag eller hvad tid, jeg har udgivet indlægget :) )

Ingen kommentarer: