fredag den 29. juli 2011

Ankomsten til "The Big Apple" - dag 9

So fucking close :-)
Min paps og jeg ude foran vores hotel. Hotel Mulberry ligger på Mulberry St i chinatown. Det er et virkelig fedt hotel, ikke overdrevet dyrt men ret luksus faktisk. Selve hotellet er ikke særlig stort, jeg tror der er ca. 3 værelser på hver etage og der er 12 etager + penthouse. Det ligger i et virkelig fedt område, med en park lige overfor, og hvis du bare husker det så kan du bestille et værelse med terasse, med udsigt over parken. Det glemte vi selvfølgelig, men da vi bestilte værelset spurgte vi om vi ikke kunne få et værelse med udsigt, og det fik vi, uden at det kostede ekstra. Long story short, fedt hotel, fedt nabolag og tæt på subway'en. 
Vi besøgte også Williamsburg i Brooklyn den dag, fordi min storebror skulle til Stone Temple Pilots koncert. Så min far gik en tur i Williamsburg, imens jeg tog en tur i Beacons Closet. Fantastisk butik! Jeg var der to timer og nåede ikke engang at se halvdelen af butikkens stativer igennem. Købte nogle ting, men jeg har besluttet mig for, at jeg vil lave min første vlog, hvor jeg viser jer det jeg har købt. Til jer der ikke ved hvad Beacons Closet er, kan i læse det her..

Ingen kommentarer: