torsdag den 30. juni 2011

Roskilde opvarming

Wow.. man skal lige vænne sig til at blogge på dansk! Nå, men desværre kommer der til at være lidt stille på bloggen de næste dage - for jeg skal på ROSKILDE!!
Var der også sidste år, men synes personligt at navnene var meget bedre sidste år end de er i år, men der er et par gode navne ind i mellem. Jeg glæder mig specielt til M.I.A, Kings of Leons, L.O.C & Lykke Li. Ville rigtig godt have set James Blake og Oh land, men har vagt på det tidspunkt.
Jeg arbejder på roskilde i en thaibod der hedder Thailanna, som laver DET lækreste thai-mad på hele festivalen! - Hvis du er på roskilde burde du tage et smut forbi, den ligger lige ved sejlene ved orange scene! Anyways, jeg får gratis mad, gratis drikke og gratis armbånd - så det er en ret god deal, og så er det rigtig hyggeligt!
Nå, men til jer der ikke skal på roskilde, kan i sidde hjemme og hører denne fantastiske sang af M.I.A - imens jeg fyrer den af ved orange scene fredag nat (kan i hører at jeg glæder mig? haha)



Nyd jeres sommerferie!!! love

4 kommentarer:

The fashion berries -personal blog sagde ...

, I like your blog. I am your new follower, please visit my new blog and be my follower too ;)
http://thefashion-berries.blogspot.com/

caroline sagde ...

thank you so much!
i'll take a look at your blog. xx

Anonym sagde ...

Its such as you learn my thoughts! You seem to know
a lot approximately this, such as you wrote the book in it or something.
I believe that you just can do with some p.c. to drive the message home a little
bit, however instead of that, this is magnificent blog.
A fantastic read. I will definitely be back.
Have a look at my site comprar perfume

Anonym sagde ...

We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your web site offered us with valuable information to work on. You have done an impressive job and our whole community will be grateful to you.
Here is my homepage http://www.PennyStockDreamTeamReview.org