onsdag den 23. marts 2011

Outfit of Today

I'm wearing cheap monday jeans, my naco paris t-shirt, cos cardigan, H&M jacket, New balance sneakers & Ray-ban sunglasses. 
I had a really nice day today. It was actually quite relaxing. The first classes just passed me by and after lunch my class and i went to the zoo (ha ha). Anyways this is where these pictures has been taken. The weather is really great in Copenhagen and i can feel the spring is finally coming. Hope you had a great day too. LOVE

5 kommentarer:

Clara sagde ...

Heey!
Cool blog du har! :D Og nice outfit!
Vil med glæde følge dig!!

//lol-its-fashion.blogspot.com

caroline sagde ...

1000 tak :-)

Laura. sagde ...

virkelig fed t-shirt! hvordan laver du din overskrift, altså: by Caroline nordholdt. hvor har du fundet skrifttypen osv?

caroline sagde ...

tak!
Jeg ved ikke helt hvordan alle folk får de der seje overskrifter,så jeg gør det bare på min egen måde. Men jeg finder bare et helt hvidt billede på google, og så går jeg ind på picnik.com, redigerer størrelsen på billedet, og indsætter tekst. Det er faktisk rigtig nemt og de har mange fede skrifttyper :-)

Laura. sagde ...

nice! tusinde tak :-)