tirsdag den 28. december 2010

the best of 2010

Favorite female model

Couldn't decide whether it is Lara Stone or Freja Beha Ericsen - but decided that i think Freja is more beautiful than Lara, Lara is just so photogenic.. but whatever - Love this shoot Freja did for Vogue Paris in september 2010.


Favorite male model
I just can't get enough of Francisco Lachowski. He is so freakin' hot. This shoot is from GQ Russia.


Favorite designer

Stella McCartney is defiantly my favorite designer. Her clothes may not be so outstanding, but i like the way her designs look. So simple and classic. This is my favorite outfit made by her in 2010. She's genius, and i'm really looking forward to her spring 2011 collection, it looks so amazing. Take a look at her website here!


Favorite piece of clothes

Bought this t-shirt back in April this year. It's from naco paris, and i bought it in Urban Outfitters. I love it, because it goes with almost everything. Unfortunately i don't wear it that often because it can only be hand washed, and i'm not so good at all that homely-ish thing. Sound weird i know. But this t-shirt is great!




9 kommentarer:

Amalie S. D. sagde ...

Francisco Lachowski is such a hottie <3<3<3
Love him! :D
That tee "Karl Who?" is so cool.
xxx

BIGRINGSANDCRAVINGS.BLOGSPOT.COM

caroline sagde ...

thx! - have you seen the bag-ish thing?
or the "who the hell is louis vuitton" t-shirt?
so cool.

xx

mathilde sagde ...

hey caroline(:
FRANCISCO LACHOWSKI! Nam nam siger jeg bare! haha:)

.-igen, fed blog!
btw. hvad syntes du om min nye header er ret meget i tvivl!!
.- hvor har du lavet din?
xxx

caroline sagde ...

Ja han er ret hot!

Den er fed, men måske lidt for street agtig hvis du forstår hvad jeg mener:-)
Det er faktisk ret besværligt, men prøver at forklare det, så må du se om du forstår det:)
Jeg har bare taget et helt Hvidt billede, og så har jeg redigeret det på picnik.com, og sat det ind som billede:-)
Kay, ikke så besværligt. Ved du hvordan mange, fx dig får forskellig skrifter som header?

Og tak.

xx

mathilde sagde ...

ja, det var nemlig det der var min tvivl. altså den er fed men den passer måske ikk helt til bloggen!:D
ahh okay det kender jeg godt:)

de fleste har fået en eller anden til at lave det, men jeg ved ikke helt hvordan de får de der fede som maja ravn of filippa :)

min er også lavet lidt som din!
-xx

aya1293 sagde ...

Hi,

I am following you now too :)
I'm from a small place called Brisbane in Australia! Thank you so much for following my blog :) also I think you made the right choice for choosing Freja ;)

caroline sagde ...

mathilde: hahha okay :-)

aya1293: Thank you so much, and yes she is so pretty!

xx

JoannaSophiaCarmen sagde ...

Sikke en fed blog du har!

kig forbi min, og måske bliv fast læser :)
- www.joannanielsen.blogspot.com

caroline sagde ...

tak :-)
& allerede fast læser

xx